Wednesday, July 22, 2009

新月

そっか・・・リズム!←ひとりごとその1

道理で・・・!そうやよね、新月じゃなかったら、皆既日食にならんもんね。←ひとりごとその2
(ごめんなさい。ワタシ、「うわー、皆既日食と新月が重なってる!すごい!」なんて一瞬アホなコーフンをしてしまいました。><;)

ラ王の焼きそば、初めて食べた。
いやーん、ウマイやん、これっっ!
麺が違うね、やっぱ!
などといいながらガツーと食ったはいいが、後味?がやっぱインスタントのソースの匂いが残るなぁ・・・だけど、今、腹が減り、無性にまた食べたい>m<

去年8月に撮った写真・・・カメラ忘れた。ポジフィルム。かろうじてスキャンできたデータが残ってました。

2 comments:

  1. Hello my friend!

    How are you? Hope all is well. Nice picture of the sky!

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Hi, dear:))
    I'm doing fine, though I'm quite busy these days!
    I take part in other group exhibition of photo, so I'm into preparing for them;)
    But now my personal exhibition is over so I'm a bit relieved.
    Thanks for your warm comment! I send you a big hug:)

    ReplyDelete