Sunday, September 09, 2012

日曜日

from "neco no miti onomiti"

How've you been? Is it cool already where you live? Then you must be enjoying a lot of shooting, or plates of yummy stuff? I hope you are. I hope you enjoy what you've been looking forward to, reflecting on your success and lovely experience. I was being wise and serious regretting my failures, but I've learned I was wrong doing that; it's by far better to reflect on things that went right in order to have another succesful experience. Look forward something just for its sake and think of small everyday happiness around you, I say to myself.

そうだ、去年も9月は終わり頃まで暑かったんだ。でも、夜中に見える秋の星座、朝早く起きて見る少し和らいだ青と刷毛で描いたような雲、毎年見てるのに新しい気持ちにさせてくれて、そういう時だけは一分先がただひたすら楽しみに思えて、さあ、あれやってあれもやって…なんて人格が変わる。ふふふ。



今朝も、ヨーダのゲーゲー言うてるので目が覚める。苦しそうだけど、何も吐かなかった、というより、飲み込んでしまったみたい。吐くと申し訳ない、って思ってるみたい…って思ってたけど、どうも本気で悪いと思ってるみたい。怒ったことないのにな。
昨日夜中に帰宅した時は旺盛な食欲だったのが、今朝からあまり食べないし、少し調子も良くないのだろう、テーブルの上の小さなパン籠の中で丸まっている。




気晴らしに、ローソン行ってモンブラン買ってこようっと。そうだ、来年はようやくセブンイレブンが四国に出店するんだとか。おでんはやっぱりセブンイレブンがうまいのかしらん。

23:50
今日はあまり食欲ないままだったけど、カツヲのタタキは小指の先っちょ程のを合計7切れ食べた。ウンマそうに食べた。確かに今日のはうまかったよ!高知は中土佐町久礼から直送便!やっはー!
あ、モンブランが売り切れてて悲しかったわ…
こんな風にカゴに入ってるんですわ。サイズ合ってない

No comments:

Post a Comment