Thursday, April 05, 2012

桜の季節に

SX-70に入れてた600フィルム(バイバイ、の後にまた入手できたのでした!)。久々に撮るか〜、と今日も桜求めてふらふら。しかしなんとまあ。予想はしてたけど、やっぱりもうアカンわー!がっくりな結果でした。
(あ、このポストのはiPhoneのアプリで撮ったので、何やらちょいとええ具合な色合いに見えてるかもしれません)

日曜から火曜まで、Cebuと東京から大事な友人たちが来てくれました。楽しい、だけではなく、ためになる時間を過ごしました。私は年の割に経験値がめちゃめちゃ低いので、ふたりの話を聞いてると、いろいろ激しく後悔をするのだけど、でもがんばろうー、と前向きになる。そんなありがたい友人たちに私の好きな桜の景色を見せることができてよかった。ネコズもお接待してくれてありがとねー。

Went for another sakura shooting today with my SX-70 + 600 film. The outcome was disappointing. The film expired a long time ago, so it can't be helped. I should give up using the camera, I guess. 

Had my loved friends staying for a few days. I had a very enjoyable and also self-improvement time to talk with them. We are very different but have some basic view in common. Sharing some time with such friends is a lot of fun and inspirable.
I was happy to show them my favorite spots with sakura in full bloom:))

p.s. Happy birthday Mom!

No comments:

Post a Comment